Meie pikaajalise tegutsemise jooksul oleme väljakujundanud kompetentse ja sõbraliku klienditoe.
Kliendihaldurid:
- nõustavad tarkvara võimaluste efektiivsemat kasutamist
- toetavad Teid igapäevatöös
- rakendavad meie oskusteavet Teie huvides
Pidevalt nii konsultante kui ka teenindust arendades anname kliendile kindluse ja perspektiivi ka tulevikuks.
Täna on Tresoor Tarkvara OÜ oma kliendi tugisüsteemi üles ehitanud alljärgnevatele üldtunnustatud klienditoe vormidele:
- kasutajate koolitus ja tarkvara ühisjuurutus
- tarkvara uued arendused, mis tulenevad seaduste muudatustest või ka uute võimaluste lisamisest
- teenuslepe lähtudes klientide erinevatest vajadustest, s.h. kiirema reageerimisajaga
- suurkliendi hoolduslepingud (SKHL)
- teenustööd tellimusel - nendele, kes ei vaja teenuslepet
|