Tarkvara valik ettevõttes on väga oluline otsus. Sellepärast toetame oma kliente juba alates vajaduste määratlemise hetkest kuni tarkvara kasutamisel igakülgse toote ja erialase toega.
Pakume:
- tarkvaraliste vajaduste määramist
- juurutamist vastavalt ettevõtte soovidele
- konsultatsioone ja koolitusi
- igakülgset tuge hilisemal tarkvara kasutamisel
Meie klienditugi võimaldab:
- kasutajate täiendväljaõpet
- kaughaldust (kliendi ja konsultandi koostöö üle interneti)
- tarkvara uusi versioone (arendused, sh. seadusandlusest tulenevad muudatused)
- teenuspakette (lähtudes klientide erinevatest vajadustest)
- erikokkuleppega hoolduslepinguid (kui tavateenuspaketi tingimused ei sobi)
- teenustöid tellimusel (nendele, kes ei soovi teenuspaketti ja/või hoolduslepingut)
Kontakt: info@tresoor.ee
|