Lihtsam viis ostuarve sisestamiseks ja standardtehingu salvestamine |
Algus Eelmine Järgmine |
Kui raamatupidamises on olemas korrektne ostuarve ja tegemist pole laokauba, põhi-ega väikevahendiga, on mõttekas arve kohta sisestada programmi ainult kanne moodulist Pearaamat.
Selliste korduvate ostuarvete kohta on otstarbekas kirjeldada standardtehing.
Näide: Ettevõte on ostnud erinevaid kontoritarbeid.
1. Vajutage nupule Tehingu liik.
Avaneb dialoogiaken. 2. Märkige sobiv tehinguliik.
Sulgege aken paremast nurgast.
3. Kirjeldage tehingu liigi nimetus. 4. Kirjeldage dokumendi nimetus.
Selleks, et programmi mitte segadusse ajada, valige nimetuseks midagi muud kui ostuarve.
5. Määrake dokumendi suund - sisse.
6. Kirjeldage kande kontod. 7. Tehke topeltklõps veeru "Summa päises". Avanevad lisaveerud. 8. Täitke veerg "Summa määrang" Topeltklõps lahtris avab valikute teatmiku.
9. Valige menüüst TEGEVUSED > Standardtehing - salvesta.
Sellega on standardtehing salvestatud. Kontoritarvete ostu kande tegemiseks tuleb edaspidi täita järgmised väljad
1. Tehingu kuupäev kui see on erinev dokumendi kuupäevast. Kui jätate tehingu kuupäeva välja tühjaks, täidab programm selle automaatselt dokumendi kuupäevaga. 2. Tehingu liik. Kui kõik tehinguliigid on valitud erinevate algustega piisab paarist esitähest N: Ko + Enter. 3. Avaneb klientide teatmik.
Piisab kui sisestada osa kliendi nimest. Programm leiab teatmikust sobiva. N: sig + Enter
4. Number 5. Dokumendi kuupäev N: 200313 Programm lisab ise kuupäevale punktid ja kirjutab välja aastaarvu. 6. Vajadusel tähttaeg. 7. Netosumma 8. Vajutage nupule Konteeri.
Vaata lisaks
|